Nytt för i år är Blindbandy!

Under kvällen håller vi en microturnering i Blindbandy.
Med stort fokus på samarbete och kvicktänkt ledarskap gäller det för en ensam coach att guida sitt lag till seger!
Låter kanske enkelt men tilläggas bör att ”laget” bara har en spelare(som inte kan se) och det finns 10 bollar på plan… Vem kommer vinna? eller snarare: Kommer någon alls att lyckas träffa mål? Anta utmaningen!

Anmälan till blindbandy sker på plats, så ingen särskild föranmälan krävs.
Kolla in länken ”Regler” för mer information om hur detta går till.

Kostymtävling

Förutom själva innebandyturneringen har vi så klart även den traditionella kostymtävlingen.

Vi kommer att dela ut en fint pris till det lag som har den bästa, roligaste och coolaste utklädnaden.
En jury bestående av ett gäng, någorlunda, vettiga ledare kommer att välja ut vinnaren under kvällen!
Tänk på att inte ha utklädning eller andra klädesplagg som kan innebära fara för er eller andra, du måste kunna röra dig fritt. Undvik kläder som du (eller andra) kan snava eller fastna i.

om kostym ses som en säkerhetsrisk avgör domare eller sekretariatet om personen får spela eller inte.

Custom matcher

Separat från turneringarna för varje grupp finns det möjlighet att få custom matcher för att tävla över klasserna mot era rivaler, ledare eller bara något lag ni skulle vilja möta!
Detta löses på plats och tas med sekretariatet.

Café

Vi kommer såklart ha ett café där vi serverar godis, dryck och något mer matigt under kvällen.

Hänghörna

Eftersom BBN är ett utmärkt tillfälle att träffa allehanda trevliga typer ifrån granndistrikten sätter vi därför upp en hänghörna för att prata, spela brädspel och umgås under kvällen utanför matcherna.