Duct-tape

Silvertejp 2020

Nu har Superskurkarna Supersura Silver-Sussie och Superstygga Silver-Sven slagit till igen. De tar fast oskyldiga människor med silvertejp. Vi behöver nu din hjälp att stoppa dem.

Tid

Söndagen den 28:de juni till lördagen den 4:de juli. Spårare är välkomna från den 1:a juli och åker hem med de andra.

Plats

Vi kommer INTE att vara på Vässarö. Alternativ lägerplats i närområdet undersöks.

Kostnad

Priset för en deltagare under hela veckan är 2000 kr. Spårare (och andra på halv vecka) betalar 1500 kr.

Anmälningsavgiften är 500 kr och ska betalas senast 15/4 med slutbetalning på resterande belopp som betalas senast 15/5.

Vi vill naturligtvis att alla våra scouter ska kunna vara med, oberoende av ekonomiska resurser, och därför finns också möjlighet att söka bidrag till lägeravgiften ur Robin Hills minnesfond. Kontakta då Johan Holm via mail jmf.holm@telia.com.

Anmälan

Din anmälan gör du snarast genom att fylla i formuläret nedan eller via länken: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdu3JIs6_no-cypYhXsYFz41QoXaP6bk0vSd_2ImGyiRwMUxA/viewform. Därefter betalar du in 500 kronor på BG 5038-6234.

Frågor

Du kan maila till lager@trasjo.se eller kontakta scoutens avdelningsledare.